Vil du gå til ridning i vores elevskole?

Hos Sundeved Rideklub har vi stor erfaring med elevundervisning og har til dette formål, nogle dygtige undervisere.

Klubben har 10 elevheste og -ponyer, som vi ejer nogle af selv og resten er vi så privilegeret at låne.

Vi tilbyder en rideskole, hvor alle kan lære at ride, om man er barn eller voksen.

Er du forældre til en hesteglad dreng eller pige og er du ikke selv glad for heste, så hjælper vi også gerne med at få en god oplæring i, hvordan man omgås og sadler en hest op. Vi har mange unge piger i klubben, som gerne hjælper med at klargøre hestene samt trækker dit barn i ridehuset, hvis der er behov for det.

Kontaktperson på elevskolen er Lis Clausen, som kan kontaktes på 21 83 64 87 eller lisclausen9@gmail.com

Elevskolen tilbyder undervisning fra mandag-torsdag.

Holdundervisning i dressur:

Elevhest 1 time pr. uge: Kr. 400,- pr. md.
Elevhest ½ time pr. uge: Kr. 250,- pr. md.
Privat hest 1 time pr. uge: Kr. 200,- pr. md.
Privat hest ½ time pr. uge: Kr. 100,- pr. md.