Medlemskontigent

Aktive over 18 år: 500 kr*
Aktive 12-18 år: 450 kr*
Aktive under 12 år:  350 kr
B-kontingent:  300 kr. (kun som startklub)
Passive: 100 kr
*) arbejdslørdage

Til arbejdslørdage betales et beløb på 300 kr. pr. år som vil blive tilbagebetalt såfremt pågældende har deltaget 2 gange arbejdslørdage af min 3. timer pr. arbejdslørdag.

Herudover betales et årligt administrationsgebyr på 75 kr. pr. kontingent.

Medlemsskabet gælder for ét kalenderår ad gangen / 01.01.xx til 31.12.xx

Medlemsskab

Aktiv medlemskab

Alle der modtager undervisning eller bruger Sundeved Rideklub’s faciliteter til ridning og/eller longering og dem, der har en hest stående i stalden eller er boksejer skal være aktivt medlem.

Ved en rytters/hesteejers eller hestens akutte sygdom kan det godkendes , at et passiv medlem longerer eller trækker hesten.

Familiekontingent

Familiekontingent er for medlemmer med samme adresse, uanset antal. Med et familiekontingent har man max stemmeret for 2 personer. Disse medlemmer skal være fyldt 18 år.

Ridebanekort

Til alle medlemmer af Sundeved Rideklub:

Alle der vil benytte faciliteterne skal betale ridebanekort og være medlem af klubben (se medlemskontingent).

Udgiften til ridebanekort kan tilbagebetales ved 2 måneder uden brug af klubbens faciliteter ved tom boks mm., beregnet fra den 1. i måneden.

Alle der får undervisning på privathest betaler via opkrævning.
Alle der får undervisning på elevhest betaler via opkrævning for undervisning.
Alle elevhestepassere betaler via opkrævning for pasning.

Juni og juli er betalingsfrie måneder, når der har været betalt for de forgående og/eller efterfølgende måneder

Priser

Ridebanekort – fri ridning hele ugen

1. hest: 300 kr. pr. mdr.
Efterfølgende hest: 150 kr. pr. mdr.

En ugentlig ridetime (inkl. undervisningstime) + weekend (lørdag og søndag)

1. hest : 200 kr. pr. mdr.
Efterfølgende hest: 100 kr. pr. mdr.

En ugentlig ridetime/-lektion på en fast ugedag

En hest, 100 kr. pr. mdr.

Gæstekort

Gæstekort kan benyttes af gæster som ikke i forvejen er medlem af Sundeved Rideklub, men ønsker i en kort periode at benytte klubbens faciliteter. Hvis hesten, man vil ride på, ikke har et ridebanekort i forvejen, skal dette tilkøbes.

Pris for gæstekort uden ridebanekort er 100 kr. pr. kalender måned.
Pris for gæstekort med ridebanekort er 400 kr. pr. kalender måned.
Pris for gæstekort ved deltagelse i kursus er 50 kr. pr. dag.

Det kan f.eks. være at ens udeboende barn kommer hjem i påske- og/eller sommerferien og vil ride med på en hest, som i forvejen bliver opkrævet et ridebanekort.

Eller at man deltager i et kursus udbudt af klubben og ikke i forvejen har tilkøbt et ridebanekort

Opdateret pr. 18.03.2021