Venteliste 60 min.

Antal tilmeldte: 2 Alder: Alle aldre Pris: 0,00 DKK Rater: månedlig (11 rater)

Venteliste 30 min.

Antal tilmeldte: 1 Alder: Alle aldre Pris: 0,00 DKK Rater: månedlig (11 rater)
Træningstider: Mandag -

Familiekontingent (kræver arbejdslørdag kontingent for alle over 12 år og opefter)

Alder: Alle aldre Pris: 1.075,00 DKK Rater: Årlig
Beskrivelse

Alle der modtager undervisning eller bruger Sundeved Rideklub’s faciliteter til ridning og/eller longering og dem, der har en hest stående i stalden eller er boksejer skal være aktivt medlem.

Familiekontingent er for medlemmer med samme adresse, uanset antal. Med et familiekontingent har man max. stemmeret for 2 personer. Disse medlemmer skal være fyldt 18 år.

Herudover betales et beløb på 300 kr. pr. år for arbejdslørdag, som vil blive tilbagebetalt såfremt den pågældende har deltaget i 2 arbejdslørdage af min. 3 timer pr. arbejdslørdag.

Herudover opkræves der endvidere et administrationsgebyr på 75 kr. pr. år. pr. medlemsskab.

Ved rytter / hesteejers eller hestens akutte sygdom kan det godkendes, at et passivt medlem longere eller trækker hesten.

Medlemskontingent, Alle aldre (kræver arbejdslørdag kontingent for alle over 12 år og opefter)

Alder: Alle aldre Pris: 575,00 DKK Rater: Årlig
Beskrivelse

Aktive over 18 år : 500 kr. årligt.
Aktive 12 - 18 år : 450 kr. årligt.
Aktive under 12 år : 350 kr. årligt.

Prisen reguleres automatisk i forhold til medlemmets alder.

Herudover betales et beløb på 300 kr. pr. år for arbejdslørdag (12 år og opefter), som vil blive tilbagebetalt såfremt den pågældende har deltaget i 2 arbejdslørdage af min. 3 timer pr. arbejdslørdag.

B-kontingent: (kun som startklub)

Alder: 0-100 Pris: 375,00 DKK Rater: Årlig
Beskrivelse

Benyttes af medlemmer der udelukkende vil benytte Sundeved Rideklub som startklub til stævner.

Herudover opkræves der et administrationsgebyr på 75 kr. pr. år. pr. medlemsskab.

Passiv medlem (ekstra medlem)

Alder: Alle aldre Pris: 100,00 DKK Rater: Årlig
Beskrivelse

Passive medlemmer støtter Sundeved Rideklub ved dette kontingent.

Passive medlemmer har ikke stemmeret ved generalforsamlingen.

Man skal som minimum være passiv medlem af Sundeved Rideklub for at stå på staldens venteliste til at ejer eller leje en boks.

Passiv medlem

Alder: Alle aldre Pris: 100,00 DKK Rater: Årlig
Beskrivelse

Passive medlemmer støtter Sundeved Rideklub ved dette kontingent.

Passive medlemmer har ikke stemmeret ved generalforsamlingen.

Arbejdslørdage (min 3. timer pr. arbejdslørdag)

Alder: Alle aldre Pris: 300,00 DKK Rater: Årlig
Beskrivelse

Arbejdslørdage opkræves med 300 kr. pr. kalenderår og vil blive tilbagebetalt såfremt pågældende medlem har deltaget 2 gange til arbejdslørdage af min. 3 timer pr. arbejdslørdag.

Ridebanekort (fri ridning hele ugen)

Antal tilmeldte: 39 Alder: Alle aldre Pris: 300,00 DKK Rater: mdr 10
Beskrivelse

Alle der vil benytte faciliteterne skal betale ridebanekort og være medlem af klubben (se medlemskontingent).

Alle elevhestepassere betaler via opkrævning for pasning.

Ridebanekort (efterflg. hest) fri ridning hele ugen

Antal tilmeldte: 12 Alder: Alle aldre Pris: 150,00 DKK Rater: mdr 10

Ridebanekort følger hesten.

Ejer man eller har man et ejerlignende forhold til flere heste/ponyer, som benytter klubbens faciliteter gives der rabat med ½ pris for de efterfølgende heste/ponyer.

Udgiften til ridebanekort kan tilbagebetales ved 2 måneder uden brug af klubbens faciliteter ved tom boks mm., beregnet fra den 1. i måneden. Henvendelse til staldens kasserer.

Ridebanekort En ugentlig ridetime (inkl. undervisningstime) + weekend

Antal tilmeldte: 0 Alder: Alle aldre Pris: 200,00 DKK Rater: mdr 10

Ridebanekortet følger hesten.

Dette ridebanekort gælder for én ugentlig ridetime (inkl. undervisningstime) + weekend.

Alle elevhestepassere betaler via opkrævning for pasning.

Ridebanekort (efterflg. hest) En ugentlig ridetime (inkl. undervisningstime) + weekend

Antal tilmeldte: 0 Alder: Alle aldre Pris: 100,00 DKK Rater: mdr 10

Ridebanekortet følger hesten.

Dette ridebanekort gælder for én egentlig ridetime (inkl. undervisningstime) + weekend hvis du har flere heste.

Alle elevhestepassere betaler via opkrævning for pasning.

Ridebanekort (en ugentlig ridetime/-lektion på en fast ugedag)

Antal tilmeldte: 2 Alder: Alle aldre Pris: 100,00 DKK Rater: mdr 10

Ridebanekortet følger hesten.

Dette ridebanekort gælder for én ugentlig ridetime.

Holdundervisning på elevhest 60 min ugentligt

Antal tilmeldte: 0 Alder: Alle aldre Pris: 400,00 DKK Rater: månedlig (11 rater)

Holdundervisning på elevhest 30 min ugentligt

Antal tilmeldte: 0 Alder: Alle aldre Pris: 250,00 DKK Rater: månedlig (11 rater)

Holdundervisning på privat hest 60 min ugentligt

Antal tilmeldte: 0 Alder: Alle aldre Pris: 200,00 DKK Rater: månedlig (11 rater)

Holdundervisning på privat hest 30 min ugentligt

Antal tilmeldte: 0 Alder: Alle aldre Pris: 100,00 DKK Rater: månedlig (11 rater)

1/1 passer på elevhest med 1 holdundervisningstime pr. uge / opkræves særskilt

Antal tilmeldte: 3 Alder: Alle aldre Pris: 300,00 DKK Rater: månedlig (11 rater)
Træningstider: Lørdag 15:00-15:45
Instruktør: Lis Clausen
Beskrivelse

1/1 passer på elevhest. Undervisning skal tilkøbes særskilt.

1/2 passer på elevhest incl. 1/2 holdundervisningstime pr. uge

Beskrivelse

1/2 passer på elevhest incl. 1/2 holdundervisningstime pr. uge i elevskolen.